Småsaker i lägenheten!

Nu har jag fått upp lite småsaker i min lägenhet. För det första har källarförådet rensats och jag har fått upp alla saker som ag behöver därifrån. Dessutom är min basförstärkare äntligen på plats i lägenheten. Sedan var några i klassen på IKEA i Sundsvall förra helgen och jag lämnade då en liten inköpslista till Johanna. Tack för detta! Det jag fick hjälp att handla var en lampa till klädkammaren, en LED-list till tv-bänken och en hylla som jag satt vi sängfoten för att ha lite småsaker på. Den är perfekt att ha datorn på om man vill se en film i sängen och så småningom har jag planer på en liten liten säng-TV. Kanske kan få någon till ett bra pris från jobbet! En av fördelarna med att jobba på Media Markt. Dessutom har jag beställt två andra saker som är påväg! /Gustaf

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0