Nytt ljudsystem!

Mitt i badrumsrenoveringen blev jag sugen på att byta upp mig ljudmässigt. Då blev det att inhandla snygga Harman/Kardon HKTS 30 och koppla in det i den H/K hemmabio reciever som jag hade sen innan. Resultatet blev mycket bra både ljudmässigt men och stilmässigt. Dolda kablar och något maffigare högtalare och framför allt subwoofer lyfter verkligen. Badrummet är nu färdigmålat och jag väntar på att det sista ska torka. I helgen blir det att installera toaletten, duschen och alla rör. Sedan kommer leveransen av nytt handfat med skåp, spegel och lite smågrejer på måndag så då blir det att installera dessa. Lägger upp bilder på detta när det är klart! /Gustaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0