Badrummet färdigt! (lite smått kvar)

Nu är badrummet i det närmaste färdigt. Planen var att fräscha upp det tråkiga rosa badrummet och ge det en modern och skönare finish. Taket blev vitare, tre av de rosa väggarna blev vita, det rosa golvet och den fjärde väggen blev mörkgråa och alla rör, detaljer och elementet blev mattsvarta. Dessutom nytt mjukstängande toalettlock, glasduschväggar, nytt duschset med regnskogsdusch, ny spegel med hållor, nytt handfatt och ett skåp till detta. Resultatet blev bättre än jag tänkt mig. Det känns otroligt fräsch och det är en enorm skillnad mot det rosa tråkiga som jag kallade badrum förut. Det småpill jag har kvar nu är en ny lampa och en toalettrullehållare. Dessa kommer upp med mamma och brorsan på söndag. Här kommer en uppsjö av bilder, både från processen och det färdiga resultatet. /Gustaf
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0