Trappbygge - Projekt

Nu är det dags för en uppdatering här på bloggen. Har inte haft så mycket projekt för mig nu under sommaren då jag jobbat en del men en trappa har jag hunnit med. Den byggdes för att ersätta de pallar som fungerat som en temporär trappa. Trappan är ganksa enkel då den ligger på husets baksida men den fyller sitt syfte och är betydligt snyggare än pallarna.

/Gustaf

Den temporära "trapppen".








Nu är den för långa stolpen fixad


Såhär ser arbetsplatsen ut


Lekablocken som trappan ska vila på


Sidorna är tillsågade och placerade. (Min snickarkompis, Windy, inspekterar)


Reglarna som trappstegen ska vila på är fastskruvade





Trappstegen är klara


Till sist är de täckande brädorna på plats och trappan är klar








Den färdiga trappan med grus runt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0